Wednesday, March 16, 2011

Minggu-minggu yang tak best.

I only one class today as the morning class was cancelled when I was on the way to class. Alangkah kecewanya, dah separuh jalan nak ke Shah Alam dah. Nak patah balik pun macam tak berbaloi je. So, I just went to class and decided to stay at the computer lab. But unfortunately, both of the labs were closed. Apa la gunanya facility kalau tak bagi students pakai? Haiyoo... Tak pe la, since sekarang semua computer dalam kelas di C1 dah ada internet, boleh la nak online. :) Even facebook pun dah boleh buka dalam UiTM. Dulu tak boleh. From 10.30 till 12.30, Nobby and I stayed at the class, then we decided to have lunch at our cafe. Oleh kerana macam malas je nak makan nasi, saya membelanja Nobby makan waffle. Wee~ Dah lama tak makan waffle cafe. Eh, ye ke? Bukan last week pun dah makan?

Yesterday's lunch. 

Sementara nak tunggu next class, sempat lagi tidur dalam kelas. I think my sleeping routine dah kacau bilau. On Monday, in Insurance's class, I almost fall asleep and it's a tutorial class and not lecture. :( Dulu kalau ngantuk pun still boleh control, ni sampai tersengguk-sengguk dah. Huhu. Not only me but also Nurul and Nobby. Nak menghilangkan boring, sempat snap benda merepek-repek. Hehe. 

Organiser yang diberi oleh tunang kakak saya. Ipod pemberian ayah. Pen yang dibeli sendiri. 



Oh ya, last Sunday, went Faie (my older sister) fiancĂ©e's shop to count wedding door gift. The shop looked different from the 1st I went there. Kali ni nampak dah macam kedai la.:P More organised and more stuff displayed. 

Antara yang terdisplay. Haha. I think this not for sale except for the tins behind. 

Currently in Uitm, we are in the few last weeks before finals. OMG! I can't believe it. Dah nak habis dah. Huhu. Rasa macam baru je masuk BLS. Ok, jangan nak menipu. Haha. Since, this are the last few weeks, datanglah segala jenis assignment and presentation yang kena buat. For next week je, ada presentataion IL(International Law) on Monday, present Asso mindmap on Tuesday and  submit IL assignment on Wednesday . Ni tak termasuk nak jawab soalan tutorial, readings before lecture and tutorial and also our PROJECT PAPER! Ooooohhhhh.... Banyaknya nak kena buat. Dan juga, test yang belum dibuat. Hmm..

Now, it's almost 2 am and I'm still not asleep. Haih... Nanti masa kelas confim mengantuk. Oooohhhh, wednesday. 4 hours with the same lecturer in the same class. Tak besssstttt.. Ok la, mau tido suda. Till next time. 

Peace n out~ 

Love, ajim. 


No comments: