

LG Chocolate BL40
I really want this fon. Sape2 peminat cerita Iris mesti tau fon ni. They use this fon in the drama. Nak sgt2!!!
Sony Ericsson Xperia X2
This is my second choice. either X1 or X2. tak kesah sgt. but X2 a little bit gemuk than X1.
Sony Ericsson Xperia X1
Blackberry Bold 9000 & Curve 8900
(luv em')
This is my 3rd choice. w/pn tersangat la suka tp nmpknya cam ramai gak yg pakai blackberry skrg ni. tak nmpk exclusive dh kalu smua org pkai fon yg lgh krg sama.
I'm thinking of selling my LG Arena and bought one of this fons. Tp cam syg lak ngan LG Arenaku.
(luv em')
This is my 3rd choice. w/pn tersangat la suka tp nmpknya cam ramai gak yg pakai blackberry skrg ni. tak nmpk exclusive dh kalu smua org pkai fon yg lgh krg sama.
I'm thinking of selling my LG Arena and bought one of this fons. Tp cam syg lak ngan LG Arenaku.
But, watever it is, fulusnya mesti dikumpul dulu. N other important stuffs come first.
Peace n out~
Luv, ajim.








No comments:
Post a Comment