Monday, January 3, 2011

Yeehaa!!

Today is the 1st day of class. Had to sent my lil sis to school. Surprisingly, my journey to Shah Alam went smoothly without any traffic jam. I guess most parents amik cuti nak hantar anak 1st day sekolah. Haha. But, my jaw dropped went I reached exit Padang Jawa to UiTM. Cars were queued from the traffic until UiTM's gate. WTH?! Kenapa banyak sangat kereta? Since semester 2 I drive to UiTM until now, I never see such traffic jam there. Exactly at that junction. Tak pernah. 3 tahun drive the same road, tak pernah nampak jam seteruk itu. Then, I saw a lane of road were closed. Still don't understand where the cars came from? Pelik.. pelik.. Haha. Safely reached UiTM with Noby, parked my car at our usual parking area. Hehe. Illegal one. :P Soo excited to meet my friends. Entah kenapa cuti kali ni rasa sangat lama dan kangen bangat sama teman-teman gue. Hahahaha. Tetiba terkeluar pula bahasa Indonesia.

1st class.. Class Asso II.. Sir Lingam (?) yang ajar. Boleh tahan la for 1st day. Hehe. Had lunch with Noby, Nurul and Amalina!!!! Seronok sangat dapat makan and hang out sama-sama cam dulu-dulu. Rindu sangat sangat sangat sangat sangat... Masa Amal kat Japan, selalu bertiga je. Hopefully, Amal dah balik ni kita boleh hang out selalu walaupun Amal junior kami (Ahaks. Jangan marah Amal. Hehe). Dah tak sama kelas tapi still satu fac kan? Hehe.

This semester, we ( Ajim, Noby, Nurul, Amal) will do our project paper yang orang lain buat masa Part 5. Since Amal pergi Japan last semester, we had to postpone our project paper. Harap-harap kita akan buat yang terbaik dan tak gaduh2 ok korang? Besok tak ada class since semua class besok tutorial. Hari Rabu baru ada. Hehe. Happyyy~~

Peace n out~

Love, ajim.

2 comments:

amal X icchan said...

Me tuuuuu!!
Seronok jumpe korang and update story-mory!!
Marilah kita berganding bahu melakukan yg terbaik untuk project paper (okeh ini poyo)
And yeah, I accept the fact that I'm your junior now. hmph. LOL

NSMLady said...

uit nak lunch tu ajak2 la aku...............nak gak lepak ngn korg~~~^^